Sunday, November 28, 2010

SUJU disease

hello.

HAHAHAHAHAHAH.
kepada budak2 yang tinggal dekat dengan aku, maaf ye.
korang memang kena sabar banyak2 dengan aku.
haritu gile jang geun suk, sekarang super junior pulak.
salah sape? cite you're beautiful tu la!

mase tengok cite tu dulu, 1st time tgk jang geun suk berlakon.
ada satu kali dlm cite tu dieorg parody lagu sorry sorry by super junior.
the next day when i was playing with my friend's handphone, die ade video sorry sorry tu.
so tengok la.

conclusion: OMG SUPER JUNIOR ROCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD
haha. tu la 1st time kenal Super Junior aka SUJU.
sekarang ade video dieorg, lagu dieorg, gambar dieorg, movie dieorg. even desktop pun gambar dieorg! XD



haha. tu je. sekian.
XD

6 comments:

cheery said...

memang tengah amgau.
btw kau ni latecomer la,dh lame org dok melalak kt super junior tau tak..haha


hehehe.

cheery said...

*angau.hehe

Irisy said...

hehe. yela. aku mane layan dlu bnda2 korea ni. haha. skg dasar pandang ke timur. dulu duk tgk barat je. HAHAHA xD

kau layan suju gak ke?

aina. said...

kesian ak kne melayan kerenah kau :p

Irisy said...

wlpun kau pnat layan perangai aku, aku taw kau syg aku, kn? :D

Irisy said...
This comment has been removed by the author.